Eşti aici

Proiectul "TOTVET - Instruirea cadrelor didactice și a cadrelor didactice din domeniul VET pentru învățământul de lucru de înaltă calitate și învățarea duală"

Beneficiar I.S.J. DOLJ

Parteneri:

Polonia-CENTRUM WSPARCIA RZEMIOSLA, KSZTALCENIA DUALNEGO I ZAWODOWEGO

Spania-CAMARA OFICIAL DE COMERCIO, INDUSTRIA Y SERVICIOS DE ZARAGOZA

Austria-BEST INSTITUT FUR BERUFSBEZOGENE WEITERBILDUNG UND PERSONALTRAINING GMBH

Germania-IHK-PROJEKTGESELLSCHAFT MBH

România -EDUNET Craiova

                       -CASA CORPULUI DIDACTIC OLT

   Proiectul urmărește creșterea competențelor profesionale ale cadrelor didactice din domeniul VET.

   Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

  1.Crearea  unui model european de formare inovatoare și integrat, bazat pe învățarea mixtă prin MOOC și ateliere de formare față în față, având ca scop îmbunătățirea calității în WBL și DL, competențele profesionale ale tutorilor în companii, formatori și profesori VET.  

  2. Să stabilească un Curriculum pentru formarea tutorilor și formatorilor implicați în WBL și DL axat pe îmbunătățirea competențelor lor pentru asigurarea unei bune calități a WBL și DL, abilitățile lor de a organiza procesul de învățare al cursantului, folosind metode de formare adecvate pentru formare, evaluarea rezultatelor formării și furnizarea de feedback stagiarilor;

  3. Înființarea unui curs deschis online (MOOC), pilotarea și validarea acestuia în cursul instruirii a 150-200 de tutori și formatori la locul de muncă, îmbunătățirea abilităților lor de a organiza și conduce învățarea la locul de muncă.

  4. Să organizeze un atelier de formare european și să instruiască 20 de facilitatori, îmbunătățind cunoștințele și abilitățile lor de a organiza și facilita învățarea pe MOOC;   

  5. Să elaboreze o metodologie, să elaboreze module și programe de instruire, să le evalueze și să le valideze în cadrul atelierelor de formare organizate în România și Polonia pentru 75 -100 de profesori și formatori VET, crescând competențele lor pentru proiectarea curriculumului de formare și organizarea procesului de învățare în WBL și DL, să monitorizeze progresele cursanților, să evalueze, să documenteze, să certifice, să transfere, să valideze și să recunoască rezultatele învățării utilizând instrumentele naționale și UE;

 6. Crearea resurselor și a instrumentelor de învățare, precum și un realizarea unui traseu ușor de navigat pentru autoinstruirea profesorilor și a profesioniștilor din domeniul VET implicați în WBL și DL și punerea lor la dispoziție pe platforma de învățare a proiectului;

 Modelul, resursele și instrumentele create pot fi utilizate în mod liber în toată Europa și în lume, contribuind la îmbunătățirea procesului de învățare bazat pe muncă în VET și, indirect, și în domeniul tineretului, al educației adulților sau al învățământului superior

 Principalul rezultat al proiectului este o abordare pedagogică axată pe cursanți, bazată pe învățarea integrării digitale pentru tutori și profesioniști VET, cu potențial puternic de a îmbunătăți inovația și calitatea în WBL și DL.